אוטומציות בוואטסאפ עסקי: מדריך לשימוש ב-WhatsApp API (חלק ב')

בסדרת הסרטונים הנוכחית נצלול לעולם הוואטסאפ ונבין איך למקסם את השימוש בפלטפורמה הזו לתקשורת חכמה עם לקוחות ולהגדלת המכירות.

וואטסאפ, שהתחילה כתוכנת מסרים מיידיים, הפכה להיות הרבה יותר – רשת חברתית שכולנו מבלים בה לא מעט, מתקשרים עם חברים, צורכים חדשות, ולפעמים אפילו קונים מוצרים.

כבעלי עסקים, חשוב לנו להיות נוכחים במקום שבו הלקוחות שלנו מבלים את רוב זמנם, וזו בדיוק הסיבה שוואטסאפ הפכה לכלי חיוני עבור תקשורת עסקית.

פרק הראשון דיברנו על היתרונות והחסרונות של וואטסאפ API, השוונו בין פתרונות רשמיים ולא רשמיים, למדנו על סוגי תבניות הודעות, הבנו את חלון השיחה וכיצד לנהל את העלויות בצורה מיטבית.

בפרק הנוכחי אנחנו מדברים על השינויים שמטה עושים סביב נושא התמחור וחלונות השיחה.

כל ההסברים בסרטון שצירפתי כאן:

בואו לראות איך לשלב את וואטסאפ בעסק שלכם בצורה חכמה ויעילה, תבינו את כל האפשרויות, העלויות והאתגרים העומדים לפניכם כדי להפוך את השימוש בכלי הזה לאפקטיבי.

רוצים לקבוע איתי שיחת ייעוץ ללא עלות?